Ne Mutlu Türküm Diyene

17 Ağustos 2009 Pazartesi


Bir Pagerank Macerası

Şeytan dürttü (aksi düşünülemezdi zaten) antikalığım tuttu dedim bloğun pr'ına neyin bakıvereyim uzun süredir bakmıyorum belki değişmiştir.hemen google'a duhul olup arama kutucuğuna pagerank diye yazıp arama şeyettim karşıma çıkan ilk pr ölçme sitesine bir pencere açtım bloğun adresini girdim o da nesi pr sizlere ömür ula bende bir panik bir panik kim aldı benim pr'ımı diye düşünmekteyim amma velekin hepi topu 1 bilemedin 2 olan pagerank'ımı kim ne etsin diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım.Derken ampul yandı başka sitelerede bakayım dedim ne göreyim hangi adresi girsem pagerank 0 "sıfır" bu anı ölümsüzleştirmek adına 2 ayrı siteden screenshot (ekran görüntüsü) aldım :)

Sıkı durun google efendinin bile pagerank'ı sıfır gözüküyor.Sanırım sistem cortingen efenim sizlere ömür bir süreliğine pr ölçebilitemiz yok.Yakında düzeltirler..Panik yapmayınız, sakin olunuz, eğer kapalı alanda değilseniz cigaranızı tellendiriniz.

Şekil 1a

Pagerank

Şekil 2a

Pagerank

Resimlere tıklamak suretiyle büyütünüz...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa