Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Ekim 2015 Pazartesi


Yaşayamıyoruz hiçbirimiz

Doldum, doldum, doldum artık ne yapacağımı bilemiyorum. Dağlara çıksam YETER ARTIK diye haykırsam çare olur mu bu ölümlere?

Barış getirmek için yola çıkmış insanların arasında bomba patlatmak nasıl hastalıklı bir düşüncedir yarabbi...

Sağımıza dönsek bir facia solumuza dönsek bir katliam, boğazımıza kadar kana ve kedere boğulmadık mı hâlâ.

Ülkenin sorumuluk sahibi olması gereken insanları topu başka yerlere atma peşindeler ve en ufak bir özeleştiride bulunmaktan imtina etmekteler.

İçişleri bakan hiç bir güvenlik tedbirinin alınmadığı tren garı civarı için güvenlik zaafiyeti yok der. Başbakan canlı bomba olacaklarndan kuşkulanılanları eyleme geçmeden tutuklayamayız türkiye sebepsiz yere insanların tutuklanabileceği bir ülke değil der.

Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.

Bildiğim tek bir şey var o da veysel hep 9 yaşında kalacak.

Velhasılı kelam...

Durakta otobüs beklerken üstünüzden bir kocaman bir otobüs geçebilir, işinizin başındayken maden ocağı tepenize çökebilir, ya da herhangi bir toplumsal olayın ortasında kör kurşunlara hedef olabilirsiniz. Burası Türkiye...

Sabah evden çıkarken aklınızda bulunsun ve ona göre vedalaşın sevdiklerinizle...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa