Ne Mutlu Türküm Diyene

10 Aralık 2011 Cumartesi


Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun

Halil Sezai Paracıkoğlu'nun şarkılarına bayılıyorum hemde o kadar içten kalpten söylüyorki hissetmemek imkansız.Nedense olsun'un Cem Adrian'la söylenmiş versiyonu pek hoşuma gitmedi.Bir kaç gündür dilimden düşmüyor dinleyin bakalım hala dinlemeyen kaldıysa sevabına :)



Halil Sezai Paracıklıoğlu - Olsun Şarkı Sözleri

Çaresiz içimdeki çocuk
Bir günah gibi hep suçlu
Senin hala ellerin soğuk
Ve yağmurlu
İçimde her gün ölen umutlar var
Olsun zaten aşklar hep böyle...

Sana bir söz yazdım bugün
Yolladım rüzgarla
İçinde gözyaşı vardı
Küçükcük bir kadınla

Sana bir söz yazdım bugün
Yolladım rüzgarla
İçinde gözyaşı vardı
Küçücük bir adamla.

Çaresiz bütün kelimeler
Bir yalan gibi hep suçlu
Senin hala gözlerin soğuk
Ve yağmurlu
İçimde her gün büyüyen çığlıklar var
Olsun zaten aşklar hep böyle...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa