Ne Mutlu Türküm Diyene

17 Mayıs 2009 Pazar


Şanssız Milyoner

Süper LotoŞimdi böyle bir olay ancak Türkiye'de yaşanabilir diyerekten söze başlayalım.Çerkezköy'e bağlı Kapaklı beldesinde yaşayan Yunus Kılıç süper loto magduru olmuş.Okuduğu gazeteden baktığı süper loto sonuçlarına göre 30 nisan çeklişinde büyük ikramiyenin kendine çıktığınız zannetmiş gariban.Halbuki gazetede basılan numaralar bir önceki haftanın numaralarıymış.Garibim 3 gün kendini milyoner zannetmiş tüm eş dost akrabaya haber edilmiş,yardıma muhtaçlara yardım sözü verilmiş,isteyen arkadaş,akraba hısım gibi unsurlara destek sözü verilmiş velhasıl kelam etraftan biri numaraların yanlış olduğunu kazanan numaraların farklı olduğunu söyleyince tabiki adamcağız fenalıklar geçirmiş hastanelik olmuş.Şimdi düşünüyorumda eğer o vatandaşın yerinde ben olsam heralde kalpten hücceten gidiverirdim.Düşünsenize tüm çevreniz sizin milyoner olduğunuzu zannediyor olsa, akabinde bunun gerçek olmadığı ortaya çıkınca kaybedeceğiniz ne olurdu? Tüm çevrenize madara olduğunuz yetmezmiş gibi bütün hayalleriniz yıkılır tarumar olurdunuz.İnsan içine çıkamazdınız.Ben bu muhteremin yerinde olsam o gazeteye okkalı bir manevi tazminat davası açardım.Ancak ülkemizdeki "adalet" mekanizması okkalı tazminat almanıza izin vermemekte.Vatandaş yine de açsın davasını en azından gazetenin canını acıtmaya yetecek bir tazminatı mahkeme verir heralde.

Geçmiş olsun Yunus Amca diyorum....

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa