Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Şubat 2008 Cuma


Sensizlik

Dün gece oturdum, düşündüm
Sana şiir yazmaya karar verdim
Bir,üç,beş bir baktım ki
Rahat yirmi sayfa harcamışım
Ya ben şiir yazamıyordum artık
Ya da sen uğruna şiir yazılacak bir kadından daha fazlasıydın
Mısra,kıta,kafiye,uyak,muyak
Hiçbiri seni anlatmaya yetmezdi
Sen hiç bir kalıba sığmıyordun ki
Minicik bir bedende koca bir yüreği şiire nasıl hapsedebilirdim ?
Sensizliği kimseyle paylaşamıyorum
Anlatamadığım çok şey var sana dair bu mısralarda
Hırçınlığım huysuzluğum belkide bu yüzden
Senin yokluğunu bile kıskanmaya başladım başkalarından
Biliyormusun gözüm,kulağım hala o mahalle arasındaki parkta
Kimsecikler görmüyor sliüetini benden başka
Kimse duymuyor hala kulağımdaki sesini
Ama olsun ben varım yetmez mi ?
O minicik ellerini arıyor ellerim
Bağımlılık yapıyormuş biliyormusun o ufak şeyler
Yeni farkettim
Sensizlik inan çok zor güzelim.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa