Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Şubat 2008 Cuma


İkilem

İkilemlerim var neticesiz
Ne seninle olabiliyorum ne de sensiz
İki yol var önümde
Biri sana rağmen senli
Diğeri sensiz
Çıktıkları yol aynı
Izdırap ve hüzün
Kalbim acımıyor artık
O sende kaldı yerinde değil
Benden çaldın onu
Hiç acımadan söktün ve giderken yanında götürdün
Seni aramıyorum,
Üzülmüyorum desem de inanma
Her gece anıyorum yine adını sessizce fısıldayarak
Bende bıraktığın hatıralar gözümün önünden geçiyor
Her seferinde umutlanıyorum ve yaralanıyorum tekrar tekrar
Geceler dar geliyor bana artık
Ne gündüz güneşi seviyorum
Ne de yıldızlar ve ay'ı
Hayat yavaşça çekiliyor bedenimden hissedebiliyorum
Çaresizce bakıyorum ardından beni terkeden ruhumun ardından
El sallıyorum ona sadece güle güle ruhum.....

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Anasayfa