Ne Mutlu Türküm Diyene

6 Mart 2014 Perşembe


Recep İvedikleştiremediklerimizden misiniz?

recep_ivedik_4

Yurt dışından gelen akrabalarla gezelim dedik bir filme girelim diye ısrar ettiler ben Eyvah Eyvah 3 ya da Düğün Dernek izleriz diye düşünürken içimizdeki irlandalının itirazları sonucu kader mahkumu olarak Recep İvedik 4 bileti almış seansın başlamasını beklerken buldum kendimi. Allahtan biletleri akrabalar ısmarladı yoksa para verip izlemiş olsaydım inanın çok üzülürdüm. Komik mi film evet komik yer yer gülüyorsunuz amaaa 117'dakika olduğu iddia edilen film bi türlü bitmek bilmiyor arkadaş, ömrümde bu kadar usandığımı hatırlamıyorum antraktta bitse de gitsek moduna girdim.

Espiri seviyesi yerlerde hatta yok gibi bişey en iyi espirinin "taylan koyumda yaylan" olduğu gerçeği ile karşı karşıya kalınca insan yıkılıyor ister istemez. Serinin daha önceki bölümleri açık ara daha iyiydi hatta en iyisi kesinlikle ilk filmdi, seride kalite dramatik bir şekilde gittikçe düşüyor.

Oyunculuktan söz etmeye dahi gerek yok zira ortalıkta şahandan başka oyuncu yok sanki yoldan geçeni çevirip cast'a yerleştirmişler, konu desen evlere şenlik gerçi bu kadar basit bir senaryonun bile sonunun bağlanamamış olması ne kadar özensiz çekildiğinin kanıtı adeta. 

Yazarken bile darlandım Şahan Gökbakar daha ne kadar Recep İvediğin ekmeğini yer bilemem ama bu şekilde devam edecerse gelecek film nasıl olur düşünmek bile istemiyorum.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa