Ne Mutlu Türküm Diyene

4 Ekim 2013 Cuma


Çiçeğe böcüğe verdim kendimi

kaktuskaktus_lithops_sukkulent


Bu aralar bloga pek vakit ayıramıyorum okurcanlar gerek kendi sıkıntılarım gerek vakit darlığından mütevellit bir durum en kısa zamanda toparlanmayı bekliyorum gel gelelim durum pek de beklediğim gibi kısa vadede düzelecek gibi değil. Kendi dertlerimle yine kafanızı şişirmeyeyim de konumuza geçelim.

Biricik lollacığım eskisi gibi hevesi kalmadığından evdeki kaktüs, sukkulent ve lithopslarının büyükçe bir kısmını bana hediye etti :) Eve taşıma esnasında her tarafım diken içinde kaldı ama o kadarda olacak kaktüsü seven dikenine katlanır al sana cillop gibi yeni atasözü adayı :) Tam benlik bitkiler suyunu unutsanız umrunda bie olmaz hatta kışın çoğu su dahi istemiyor yazın azcık sulamak kâfi bir de güzel yere koydunuz mu değmeyin keyfinize arada bir çiçek falanda açıyorlar ki tadından yenmiyor. Saksısının kenarında adı yazanlar hariç türleri nedir en ufak bir fikrim bile yok ama olsun lollacığım sayesinde orta boy bir çiçek rafım oldu bundan böyle akvaryum ve kuş hobisinin yanına bir de bitki bakımı eklendi. Bakalım eğer elimdekileri yaşatmayı becerebilirsem yeni misafirlerde edinmeyi düşünüyorum atla deve değil fiyatları ve bakımlarıda oldukça kolay gibi duruyor şimdilik.

Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :)


kaktuskaktus

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa