Ne Mutlu Türküm Diyene

15 Şubat 2013 Cuma


Hiç

terbiyesiz

Bu yıl benim açımdan 14 Şubat'ın 13'ünden ya da 15'inden pek bi farkı yoktu yanılmadınız geleneksel olarak Sevgililer Günü'nü boş geçiyorum kafam rahat :) Aslında çok umrumda da değil olsa da olur olmasa da epeydir bu mevzulara kafa yormayı bıraktım random yaşıyorum lakin her 14 şubatta sevgilisi olanların internette ya da gerçek hayatta sergiledikleri cıvıklıklardan illalah ettim görmemişin sevgilisi olmuş tutmuş bi tarafını koparmış gibi yapmayın arkadaş insanı ilişkiden aşktan meşkten soğutuyorsunuz tamam haklısınız içinizde bi çocuk var ama illa serbest bırakmak 14 şubat!ı beklemek ve o gün türlü şebeklikler yapmak zorunda değilsiniz ki.

Neyse kalın sağlıcakla 1-2 dizi izleyip kafamı toparlamam lazım bu ara çok yorgun zihnim...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa