Ne Mutlu Türküm Diyene

4 Aralık 2012 Salı


Bir markanın intiharı

Ucundan bucağından tv izleyen biri olarak söyleyebilirim ki bu güne kadar gördüğüm en irrite edici reklamlardan biri "Turkcell Style" kim çektiyse diploması falan varsa elinden almak lazım üniversitelerin reklamcılıkla ilgili bölümlerinde kötü örnek olarak öğrencilere öğretilmeli o derece.

Gangnam Style bir rüzgardı esti geçti insanlar yeterince izleyerek doyuma ulaştı reklamın saçmalığını geçtim klibi kopya ederek ne yapmaya çalıştılar orasını hiç anlamadım azcık orjinallik, farklılık olsa amenna(orjinalinde şortlu olan kızlara giydirilen uzun tayt hariç).Popüler diye herşeyin cılkı çıkartılmaz ki arkadaş.Yayınlanmasına onay veren Turkcell yetkilileri hiç izlemedi mi ortaya çıkan reklamı acaba ya da internet çağında yaşandığının mı farkında değiller? Sanal alemde elini nereye atsan gangnam style fışkırıyor zaten hedef kitlen olan gençlerin gangnam dediğinde kusası gelmişken bu reklam tam anlamıyla kör gözüm parmağına olmuş. Tamam ben reklamcı değilim, reklam işinden çok anladığımda söylenemez ama en azından zevk sahibiyim yahu reklam dediğin izletip ürünü aldırmayı amaçlamaz mı? İzleyen bu ne lan der müstehzi müstehzi gülümser ve dalga geçer (ki geçiyorlar) benden söylemesi.Ürün aldırmayı bırak eldeki mevcut müşterileri rakip firmalara yönlendiriyor maalesef :)




Not: Reklam peş peşe birden fazla sefer izlenmemeli mide bulantısı, kusma hissi ve baş dönmesine neden olabilir :)

6 Yorumgaçlı Okurcan:

melodram on 5 Aralık 2012 05:34 dedi ki...

Türkcell'li olmaktan utandım cemo :(

cemo on 5 Aralık 2012 06:45 dedi ki...

Hiç sorma melodramcım :/ turkcell ile neredeyse ilk kurulduğu zamandan bu yana olan seviyeli birlikteliğimizi ciddi ciddi gözden geçirmeye başladım

melodram on 7 Aralık 2012 07:54 dedi ki...

A yok o kadar da değil yapma, turkcell iyidir yine bir reklama terketme görmezden gel reklamı :D

cemo on 7 Aralık 2012 14:30 dedi ki...

Senin hatırın için vazgeçtim :) turkcell yatsın kalksın sana dua etsin :D

melodram on 7 Aralık 2012 16:13 dedi ki...

Duaya gerek yok 20 TL'ye fitim ben :D

cemo on 8 Aralık 2012 14:08 dedi ki...

Vay arkadaş herşey para olmuş :))) m.emin karamehmet'e söyliyim attırıversin turcell'den sana bi 20 tl :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa