Ne Mutlu Türküm Diyene

25 Şubat 2011 Cuma


Yüksek Sadakat - Live It Up



Eurovision şarkımız belli oldu Yüksek Sadakat - Live It Up'ı yemek yerken televizyonda izledim.Çok içime sindiğini söyleyemem yeterli değil ama sound olarak gayet hoş.Keşke biraz daha canlı bişeyler yapsalarmış.Başarı şansının pek yüksek olduğunuda düşünmüyorum ama yinede finallere gidecektir.Kısacası arada kaldım :)Neyse bana düşen şimdiden başarılar dilemek...

Yüksek Sadakat - Live It Up Şarkı Sözleri

give yourself a break come on live it up
drawing know it now mad to live me on
… there is no turn around
to times I feel
I feel a man alone
to lets your next to mine
Heeey
Some to live it up my friend

I say my friend life is beautiful

5 Yorumgaçlı Okurcan:

Unknown on 26 Şubat 2011 00:29 dedi ki...

önce beğenmedim bir kaz kez dinleyince kulağa hoş gelmeye başladı ama insanların oy vermek için bu kadar zamanı olmayacağından inşallah benim gibi düşünmezler demekten kendimi alamıyorum

cemo on 26 Şubat 2011 08:07 dedi ki...

Bende hoş buldum ama işte dediğim gibi başarı şansı pek görmüyorum yavan kalmış

negzel on 26 Şubat 2011 08:48 dedi ki...

tabii başarılar ama ben beğenmedim:S

celly on 8 Mart 2011 16:50 dedi ki...

Hos bi sarki ama calinti bir sarki ayrica hatta calinti demiyelim esinlenmisler:) the kinks diye bi grubun sarkisina cok benziyor hatta adini ogrennce soylerim bak dinlersn:)

cemo on 9 Mart 2011 16:37 dedi ki...

Hemen başladı çalıntı mevzusu :D Tamam öğrenince söyle dinliyelim celly hanım

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa