Ne Mutlu Türküm Diyene

30 Kasım 2008 Pazar


3G nedir ne işe yarar?

Geçenlerde 3G ihalemiz yapıldı vatana millete hayırlı olsun ancak benim bir takım kuşkularım var.Yurtdışında olsa ucuz bir hizmet olabileceğinden şiphe duymazdım ammavelakin güzide vatanımızda bu iş gerçekleşeceğine göre mutlak diğer ülkelere nazaran oldukça pahalı olacaktır.Rivayetlere göre 70 kat hızlı internete bağlanılacamış cep telefonundan şimdiye kıyasla güzel bir haber tabii ultra manyak internet kullanıcısı değilseniz cebinize internetin girmesinin size nasıl faydası olabilir ben anlam veremiyorum.Ha eğer diyorsanız ki ben ADSL den memnun değilim cepten girerim nete bağlarım telefonu bilgisayarıma paşalar gibi cayır cayır sörf yaparım size ilk tesbiti hatırlatırım Hiç bir hizmet yokturki ülkemizde ucuz olsun...ADSL den vazcaymayın derim.

Yaşasın 3G ihalesi oldu hemen Telefonumu açayım millete gudiklik milyon türlü şebeklik yapmanın tam zamanı diyorsanız havanızı alırsınız en erken 2009 yazına yetişecek altyapı mahkeme vs süreçler kabalama 2009 Haziran-Temmuz da anca kullanırsınız ülkemiz şartlarında eylülü bulabilir ve dahi kışa bile sarkabilir.Atalarımız boşa dememiş Taş düşebülü Ayu Çıkabülü Burası Türkiye herşey olabülüüü.

Bizim millet garip bir zekaya sahip cep telefonu kameralarını insanların özel hayatına sokmaktan çekinmeyen naif insanlarımız bu hizmettende cinsel manada faydalanmaya çalışacaklardır bayanlar dikkat diyorum fazla frikikvari durmayın....

Bu arada hali hazırda 2-3 gün zor dayanan cep telefonu bataryaları o zaman ne yapacak oda ayrı bir merak konusu şimdi günde ortalama 1-1.5 saat telefonunuzu mıncırdığınız takdirde 3 vakte kadar biten şarjınız o zaman nasıl dayanacak acaba hele birde video konferans yaparım wc dede olsa ben telefona bakarım diyenlerdenseniz size zaten sözüm olmaz....Hadi hayırlı 3Glemeler

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa