Ne Mutlu Türküm Diyene

3 Mart 2008 Pazartesi


Hayaller

Küçüktüm
Geceleri gökyüzüne bakar
Yıldızları tek tek saymaya çabalar
Kayacak bir yıldızı beklerdim.
Sadece bir dilek tutmak için
İnanırdım o dileklerimin birgün gerçek olacağına
Benim için onlar cennetten inen meleklerdi
Her inişlerinde bir dilek kabul olurdu
Saf ve temiz duygularım vardı

Büyüdükçe öğrendim
O kayanların yıldız değil aslında koca koca taşlar olduğunu
Ve dileklerin gerçekleşmesiyle en ufak bir alakalarının olmadığını
Senide o saf ve temiz duygularla sevmiştim işte
Meleğimdin benim gönlüme gökyüzünden inen
Gözlerinin içine bakardım geceleri gökyüzüne baktığım gibi
Yine yıldızları sayıyordum o zamanlar ki gibi
Tek farkla her seferinde seni dilemek için.

Nereden bilebilirdim günün birinde öğreneceğimi
Sendeki kalbin aslında o gökyüzünden kayan meteorlar kadar taş olduğunu.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa